Reklamacje i zwroty
1. Klient ma prawo do złożenia reklamacji w przypadku niezgodności zamówienia z
umową lub w przypadku wadliwej usługi.
2. Reklamację należy zgłosić drogą elektroniczną na adres e-mail
[email protected] w terminie 14 dni od daty realizacji usługi.
3. Sklep internetowy FUNDACJA FAJRANT zobowiązuje się do rozpatrzenia
reklamacji w terminie 14 dni od daty jej otrzymania i do poinformowania klienta o
wyniku postępowania.
4. W przypadku uzasadnionej reklamacji, sklep internetowy FUNDACJA FAJRANT
zobowiązuje się do zwrotu wpłaconej kwoty.
5. Klient ma prawo do odstąpienia od umowy w terminie 7 dni od daty zapisania się na
warsztaty, ale nie później niż na 24h przed odbyciem się warsztatów, bez podania
przyczyny. Zwrot należności zostanie dokonany w terminie 14 dni od daty
otrzymania przez sklep internetowy FUNDACJA FAJRANT oświadczenia o
odstąpieniu od umowy. Ze względu na charakter usługi, odstąpienie od umowy po
udziale w warsztatach nie jest możliwe.